Andy B.

08.01.2018

Ahoj, jmenuji se Andrea a bude mi třicet... Trochu to zní jako "ahoj jsem Andrea a jsem alkoholik", co? Ale proč? Třicítka na krku přeci není diagnóza. Nebo snad ano? Je to život, realita a naprosto normální koloběh věcí. Tak to tedy vnímám a doufám, že i vy. Proto jsem se také rozhodla přidat se - jako "úplně nejmenší dítko" do blogerské rodiny a založit tento blog.

A kdo vlastně jsem? Jsem Andy B. Holka magor, která je někdy seriozní dáma a někdy zase praštěná. Prožila jsem si toho spoustu a věřím, že ještě prožiji. Nemyslím si, že bych stála na nějakém rozcestí jen proto, že mi bude třicet, ale okolí mi to tak trochu vnucuje. A tak se hledám. I když se vlastně hledám celý svůj život :D Vystudovala jsem mezinárodní vztahy a evropská studia, obor který mne strašně bavil a přesto v něm nepracuji. Za to pracuji v zemědělství, i když nejsem "holka od koní". Život je zkrátka plný paradoxů a to nás na něm tak baví nebo mne tedy aspoň ano.

A co mne baví dál?

Obchod, pro který jsem se prý narodila, i když jsem to nikdy nevěděla. Snažím se angažovat v projektu pro matky, ale matka nejsem. Miluji jídlo, ale foodblogerka také nejsem. Za to na mne asi přišlo "pomatení mysli" a minulý rok jsem získala certifikát výživového poradce. Baví mne cvičit, je to taková má "droga", ale nemyslete si, nebylo tomu tak vždycky. Jsem vášnivý čtenář, i když nemám čas číst. Tak vidíte ty "paradoxy"? Můj život se zkrátka zdá jako absurdní drama, které prožívám každým dnem.

Chcete ho tak trochu prožívat se mnou..? .)




Andy B. - komentáře ze života o životě
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky